Klienci detaliczni


Procedura składania zamówień dla klientów detalicznych:

Prosimy o poświęcenie chwilki na przeczytanie poniższych punktów.

1. Zamówienia przyjmujemy pod adresem e-mail: primson.composites@gmail.com.

Do przyjecie zamówienia konieczne jest podanie danych adresowych i nr. telefonu.

2. Minimalne zamówienie to 50zł brutto bez kosztów wysyłki!

3. Nie wysyłamy towaru za pobraniem!

4. Po przyjęciu zamówienia wysyłamy maila z wyceną do akceptacji przez kupującego.

5. Po zaakceptowaniu kosztów wysyłamy wiadomość z danymi do przelewu.

6. Płatności przyjmujemy w walutach: PLN, EUR oraz USD.

7. Z chwilą zaksięgowania środków dokonujemy niezwłocznej wysyłki zamówionego towaru,

Czas pakowania to zwykle ok 3 dni roboczych.

8. Towar wysyłamy kurierem wg. indywidualnej kalkulacji.

Możliwy jest również odbiór osobisty po złożeniu zamówienia i ustaleniu terminu odbioru.

9. Kupujący powinien sprawdzić towar przy odbiorze, późniejsze roszczenia reklamacyjne

poza oczywistymi przypadkami nie będą uwzględniane.

10. Aby złożyć reklamację należy przesłać na nasz adres wadliwy produkt wraz z opisem

powodu reklamacji, a w przypadku zniszczenia paczki w transporcie konieczne jest

dostarczenie protokołu spisanego przez kuriera oraz odmowa przyjęcia wadliwego towaru

lub jego późniejsze odesłanie na nasz adres.

11. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!

12. Kupujący przez internet ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zakupu.