Firmy


Procedura składania zamówień dla firm:

Prosimy o poświęcenie chwilki na przeczytanie poniższych punktów.

1. Zamówienia przyjmujemy pod adresem e-mail: primson.composites@gmail.com.

Do przyjecie zamówienia konieczne jest podanie danych adresowych i nr. telefonu.

2. Dla zakupów detaliczny obowiązują zasady jak dla klientów  prywatnych.

3. Dla zamówień hurtowych (całe opakowania; żywice, beczki 200l i tkaniny, rolki 100mb)

Prosimy o podanie pozycji na które ma zostać przygotowana oferta.

4. Po przyjęciu zamówienia wysyłamy maila z wyceną do akceptacji przez kupującego.

5. Po zaakceptowaniu kosztów wysyłamy wiadomość z danymi do przelewu.

6. Płatności przyjmujemy w walutach: PLN, EUR oraz USD.

7. Z chwilą zaksięgowania środków dokonujemy niezwłocznej wysyłki zamówionego towaru,

Czas pakowania to zwykle ok 3 do 5 dni roboczych.

8. Towar wysyłamy kurierem wg. cennika z pozycji menu- wysyłka.

Możliwy jest również odbiór osobisty po złożeniu zamówienia i ustaleniu terminu odbioru.

9. Kupujący powinien sprawdzić towar przy odbiorze.

10. Aby złożyć reklamację należy przesłać na nasz adres wadliwy produkt wraz z opisem

powodu reklamacji, a w przypadku zniszczenia paczki w transporcie konieczne jest

dostarczenie protokołu spisanego przez kuriera.

11. Nie wysyłamy towaru za pobraniem!

12. Płatność odroczona 14 dni możliwa jest jedynie dla stałych klientów, min. trzy zamówienia

na kwotę 10000zł netto każde.